sobota, 25 lutego 2012

NiceSony77


Przed : Też jesteś dla mnie wzorem ;] Nie przedłużając : po prostu boskoo C: 
10/10


Po : Jak ja lubię robić metamorfozy twarzy, jak ktoś ma duży wybór kosmetyków ;3 Jestem z siebie bardzo "zadowolniona" <3 Makijaż zrobiłam z 4 cieni do powiek, takiego różowego elaynera i pudru. Usta zostawiłam takie jakie były ;] Podoba się ?



Przed : Tu też nieziemsko, ale wydaje mi się, że widziałam lepsze twoje stylizacje. O__O  Świetne połączenie bluzek z kamizelką ! :33
10/10



Po : Jezuuu ! Jaką ty masz cudną szafę !!! ;D Dla mnie te stylizacje są boskie ;] Nie chce mi się więcje was zanudzać ;P A jak bym miała opisywać te stylizacje dokładnie, to ojj.. dużo by to zajęło O-O

SCREEN :




Poodoba się ??
:P
Porsze o komentarze !



2 komentarze:

  1. O maj gat . Zajebiście .

    Pozwolę sb wykorzystać stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  2. ;>>> suuper ;) jest mi niezmiernie miło ;P hehe ;]

    OdpowiedzUsuń

Napisz ! Nie gryzę ;>>