poniedziałek, 12 marca 2012

.Tusia

No hej hej ;] Dzisiaj kolejna metamorfoza.




Przed :
No nie jest źle ;3  Jedyne do czego mogę się przyczepić do nos i błyszczyk. Makijaż ujdzie, a i podoba mi się kolorek skóry ;>  7,5/10

Po : Huehehehe ;P Dopiero teraz zauważyłam, że zrobiłam bardzo podobny makijaż do Twojego. ;D Ale ja dodałam jeszcze niebieski cień i żółtą kredkę ;] Całości dopełnia krwisto czerwona pomadka i puder. Zmieniłam jeszcze fryzurkę i jej kolor i jest git ;3



Przed :
Yhym D:  Tu już niestety gorzej.. Poprostu nie mój styl i tyle. Nie mam nic do napisania .  -.-
4/10

Po :
Noooo... to rozumiem ! ;O Na początku nic nie mogłam wymyśleć a potem : BUM ! Huhehehehe ;]
I powstała perełka. Kocham tą niebieską sukienkę. Skąd ją masz ?! ;PP 

5 komentarzy:

  1. łO. Makijaż twój jest Idelany.. Stylizacja mniej mi się podoba ale też jest ladna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, a sukienkę dostałam chyba za doładowanie SS, ale nie jestem pewna .

    OdpowiedzUsuń

Napisz ! Nie gryzę ;>>